Palæstina og palæstinenserne

Enhedslisten i Ringsted sætter gang i en ny serie BRUNCHMØDER søndage om formiddagen. Vi lægger ud med at vende blikket mod Palæstina. Første gang får vi besøg af Leila Stockmarr, der til daglig er rådgiver for Enhedslistens folketingsmedlem Christian Juul. Hun har beskæftiget sig meget med Palæstina og bl.a. lavet phd i Israels/Plæstinas historie. Hun har arbejdet og rejst i Palæstina. Leila Stockmarr er desuden en god og levende fortæller.

Mødet afholdes i Kulturhuset, Søgade 3, Ringsted. Det er muligt at deltage via Zoom. Her kan du deltage gratis, uanset hvor du bor. Vil du deltage i brunch i Kulturhuset, koster det 40 kr., der senere opkræves via MobilePay. Du tilmelder dig ved at sende en mail til [email protected]. Husk at skrive, om du helst vil deltage i Kulturhuset (og med eller uden brunch) eller via Zoom. Er der ikke flere pladser i Kulturhuset, overføres din tilmelding til Zoom. Det er altså “først til mølle-princip”. Sidste frist for tilmelding er fredag 13. august kl. 12.

MØDET FINDER STED SØNDAG 15. AUGUST KL. 10-12 I KULTURHUSET, SØGADE 3, 4100 RINGSTED

ARRANGØR ER ENHEDSLISTEN I RINGSTED