Henrik Kjær

Henrik Kjær bor i Ringsted Syd, er 57 år og arbejder som omsorgsmedhjæper.

Jeg stiller op for Enhedslisten, fordi Enhedslisten er partiet, der vil et samfund, der vil gøre op med uretfærdighed, fjerne årsagerne til ulighed, årsagerne til racisme og fremmedhad. Enhedslisten er partiet, der vil bekæmpe ledigheden og ikke de ledige. Enhedslisten vil fællesskabet og de fælles løsninger.

Tre vigtige emner i mit politiske arbejde er, at vi får et grønt solidarisk Ringsted med plads til alle! At folkeskoler og daginstitutioner igen bliver attraktive, med plads til alle børn. At vi gjort noget ved miljøproblemerne – store som små.

Jeg har altid været et politisk menneske og har altid ment at et samfunds værdi skal måles på hvordan de svageste mennesker behandles. Og desværre er det i mange år gået den forkerte vej. De svageste i vores samfund, bliver behandlet dårligere og dårligere – der bliver ført en politik der gør, at flere og flere mennesker har det skidt. Det skal der gøres op med.

Valgannonce: