NEXT STOP Ringsted

Ikke mindst når det gælder kollektiv transport har Ringsted en central rolle. Det har været diskuteret meget, om de nye hurtige togruter skal stoppe i Ringsted – et knudepunkt ikke mindst for togdriften sydpå.

Det og andre temaer er der muligheder for at blive klogere på og diskutere, når Enhedslisten i Ringsted søndag 20. august tager hul på efterårets brunchmøder.

Det er Enhedslistens folketingsmedlem og transportpolitiske ordfører Henning Hyllested, der kommer og holder et oplæg denne dag. Henning Hyllested har netop i sagen om togdrift og stop i Ringsted været en markant fortaler for denne løsning, som der til stadighed ikke er nogen afklaring på.

Som ved de tidligere brunchmøder, Enhedslisten i Ringsted har afholdt, er der mulighed for at købe en brunch. Brunchen koster 40 kr. pr. person og kræver tilmelding senest fredag den 18. august kl. 12.00. Tilmelding til brunch sker til Ebba Lawaetz, telefon 23 80 11 08 eller mail: [email protected].

Det er muligt at deltage gratis i mødet, hvis man ikke ønsker brunch. Deltagelse uden brunch kræver ikke tilmelding.

Brunchmødet finder sted søndag den 20. august kl. 10.00 til 12.00 i multisalen, Ahornhallen, Ahorn Allé 48, 4100 Ringsted.

Hjælp os ved at dele det vedhæftede top-banner (nederst på siden) på Facebook-sider og til dine venner…