FRA PALÆSTINA TIL RINGSTED

Maher Khatib fortæller.

Corona sætter igen en stopper for Enhedslisten I Ringsteds Brunchmøder. Men vi lader os ikke stoppe så let.

Allerede på søndag den 8. november holder vi det næste brunchmøde – det bliver på nettet.

Det bliver et møde med Maher Khatib, som mange vil kende for hans arbejde med unge og hans indsats for at sætte kolorit på Ringsted.

Det er måske knapt så mange, der kender Mahers fortælling om hans flugt fra Palæstina og starten på et nyt og utroligt aktivt liv her.

Det er gratis at deltage. Sørg selv for ostemaden og kaffen eller hvad du nu er til. Så fortæller Maher om sin rejse og om at slå rødder et nyt sted.

Det er nemt at deltage. Senest lørdag 7. november sender du inden kl. 12.00 en e-mail til Jan på [email protected] med dit navn og din mailadresse. Skriv “BRUNCHMØDE” i emnefeltet. Inden mødet sender vi dig en mail med et link, som du skal bruge for at deltage i mødet. Du skal ikke installere noget på din computer eller tablet for at deltage. Vi bruger Zoom og du kan klikke dig ind fra kl. 9.45.

Glæd dig til at være med. Glæd dig til masser af vitaminer i en tid, hvor vi bliver begrænset på mange andre måder.